Friday, February 26, 2010

tak tau la title ape?

Arghh, esok kelas driving lagi...

Aku rase bosan...lebih tepat lagi cuak ke bebeyh..

Hm, takut la...takut dengan Pak cik Bakar, my instructor yang strict tu...

Lagi satu, aku tak nak dan tak mahu dan tidak suka dan, ok, takde dan lagi, nak berjumpa atau ketemu atau terserempak atau, ok, saja nak annoy kalian, uhuh, dengan abang yang marah tu..haha

Ok sebenarnya abang tu kata, dia tak marah, tapi pada aku dia marah la tu...eeeee, ok lupakan2..

Tak boleh la..tak boleh lupa kot..dia nampak aku nangis berjurai jurai mcam orang tak lulus JPJ test, haha..merapu dengan kerap sekali malam neh..ok, itu tabiat normal di malam hari..so, beware..HAHAHA, (kedengaran seperti vampire yang sangat cute)HAHAHAHAHA, ok serious sangat teruk malam neh..=p(ini muka comel saya)HAHAHAHA, sangat comel kan...HAHA

Esok kelas start pukul 8 pagi and yang best nya, esok mak nak hantar...YEEEEHAAA!!!!, aku tak nak jumpa the abang...MALUUUU....hahaha

''Waa, ok Nurul, good luck esok...buat bodoh dan dunno sahaja depan abang tu kalau la kalau ko jumpa dia, ok??OK...''nasihat daripada penaja..=)


No comments:

Post a Comment