Wednesday, October 30, 2013

Jalan Bercabang

*Alert*

Jangan baca kalau taknak nangis. Sebab aku bakal mencoretkan kisah tersedih abad ini wakakak (apesal gelak tetiba) tapi please, izikan aku nak sentimental sekejapan sahaja.
/
/
/
/
/
/
/
Aku harap, gila gila punya harap, yang aku boleh kawal perasaan nanti. Takmau ar nangis nangis depan diorang. Buat segan je. Nangis dalam selimut takpe. Haha.

Memang tipu sangat la kalau kata takde sekelumit sedih kan. Kawan teman stay up dari 1st year kot, sesak semput study kongsi sama-sama. Sha....

Nadirah.... the one who have so much faith in me. Haha aku pun takdak kepercayaan setinggi itu pada diri sendiri tapi dia ni la hok tolak tolak you can do it ape la bagai. Haha wont forget the moment you hold my hands along that scary balance wall.

Rai.... kawan yang banyak berkorban. Ni la orangnya yang teman gi klinik malam malam sebab sakit gigi masa 1st year. Dah la cantik, pandai bake pulak tu. Am so gonna miss your red velvet!

Anith.... simple girl with so much sweetness to offer. Aku selalu rasa kalau aku kurus, mesti ada iras iras anith sikit hahahah tiba-tiba.

Memanglah boleh acah-acah kuat konon tak rasa apa korang takda, but on some occasions, sure terasa sangat ketiadaan korang. Misalnya, pergi gathering kat rumah kak teha, sure teringat anith.

Kalau makan mori, sure teringat sha. Haritu time kemas-kemas meja kan, alihkan sikit barang sha. Aku bukak buku physio dia. Tengok writing dia. Mak aihhh sayunya la hai rasa. Roomate kate kan.

And if I were to walk alone to tram, to villa, to pasar and whatnot, am sure to reminisce Nadirah. Kawan balik kelas for 3 years. Mentanam impian untuk kurus bersama tapi nampak gaya awak sorang je yang berjaya haha. Mek klate paling legend. Cool sentiasa. ;)

And yes, nanti lalu sebelah cinnabon pastilah teringat hantu cinnabon yang seorang ni haha cik kak raihan kita. ;)

Ape pun, aku bersyukur sebab masih ada ramai yang stay Mesir. Kalau tak, pengsan jugak aku nak mengadaptasi dengan hidup baru. Hah. So, jazakillah khairan kathira kepada Fatin, Fazira, Iman, Kak Suha, Nabila, Melly huaaaa aku tak dapat bayangkan kalau korang pun takda. Sure balik malaysia aku jadi raksasa cemberut! No more cheerful tiqah haha (cheerful ke?)

Eh dah la. Nanti sambung lagi. Night!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment