Monday, June 4, 2012

Nama manja baru

Assalamualaikum.

Huwaaa blog ni serius telah dianak tirikan oleh aku.... Kesiannyeee..... Takpe lah, kate pun blogging sbg hobi kan..... Maksudnye cume boleh buat masa masa lapang. Kalau masa tak lapang, tak boleh....

Serius la. Aku skang bukak FB cume tengok sape komen pastu tgk inbox pastu tgk MSAU ngan Roses. Pastu terus chow sin chi. Kekadang gi stalk abang-abang, adik-adik ngan mak aku... Hehehhe.

Aku rasa serabut la tengok blog ni punye layout. Tunggu kat Malaysia nanti la nak revamp balik kasi vogue the vass sikit blog ni. HAHAH geli je cakap vogey vogey mcm ni.

Tadi pagi kan, serious kelakar. Tergelak-gelak aku atas katil baca email abang aku. Ade ke die panggil aku jem jem jemmy jemok???!!! Tak patut kan...Padehal, sila lah percaya, berat die tambah suku berat aku tauuu ade hati panggil aku jemok. Tapi tak boleh blah sebab jemmy tu....Kelako betul pakcik sorang ni....

Alhamdulillah, banyak khabar gembira aku dapat daripada orang-orang Malaysia. On 2nd of June haritu, cousin aku Kak Piya kahwin... Gembiraaa.... Sekarang ni kalau kumpul ramai-ramai kat kampung, topik panas kitorang mesti revolves around kahwin kahwin je sbb semua dah besar. Kalau 5-10 tahun lepas cerita pasal UPSR, PMR ngan SPM. Heheheheh the life evolution gitu. Semoga umurnya directly proportional with the amalan and kesedaran akhirat. Kumpul bekal bawak balik kampung gitu kan....Ye dok? Yeeeee (jawab sendiri)

Okeh, aku serius tulis blog style rempit harini.....banyak betul titik titik aku....Hewhew....Ni zaman menulis kat friendster dulu ni.

Oh by the way, kitorang nak exam dah on 14th June ni. Practical exam, lepas tu terus start study leave utk final....Pastu balik Malaysiaaa....Aku kene jaga abang aku balik ni....Abang yg panggil aku jemmy tu haaa. Lutut die ade problem sikit, semoga bila aku jaga die,  makin cepat sembuh. Kehkehkeh siap la ko Caer, gua kejekan lu nanti HAHHAHA....

Doakan kitorang (saya dan kawan-kawan seperjuangan yg saya sayanggggg sangat-sangat) lulus cemerlang bersama-sama dlm exam ni. Dah nak masuk tahun 3 dah. How time flies. Ya Allah, thanks for the chance. Gonna make the best out of it, with your wills.

Lagi 3 hari nak LDB. Serius cuak! Harap harap semua yg dirancang berjalan dgn lancar and tercapai hadafnya. (Hadaf tu objektif dlm bahasa arab).

Ok bubbye readerss...... Saya rindu semua oranggg.... (apesal aku rase comel tibe-tibe cakap camni? HAHAHAH geli tak geli tak....)

Ok serius, bye bye. Assalamualaikum. Take care. Jaga diri, jaga pandangan, jaga iman. Cewahhh. :)

p/s: REALIZE THAT THERE'S ALWAYS HIM WHEN YOU FEEL  ALL ALONE.

No comments:

Post a Comment