Friday, November 11, 2011

Oh banyak cerita ni!

Assalamualaikum.

Wohhh penat....!! Eden ponek gilo neh haaa. Tapi penat saya penat bermanfaat. Ewah, maksudnye saye penat berbuat baik lah. (Perasannn hahahaha). Semoga dapat le keberkatan iA. So, anyway, cuti raye haji dah nak habeh ohhh tidakkkkk..!!!!

Kelmarin
Budak-budak Cairo datang. Ade la dalam 15 orang. Ramai kan. Memang bergumpal le sumenye kat rumah Nas. Nasib baik Nas ni kaye, rumah die besau. Rumah kite tecik je. Hahaha. So, aku pun berkampung la sekali kat sane. Pagi lepas subuh tak tidur kooo. Bagus kan. Aku ni kalau lepas subuh memang tak ah nak jage-jage. Jarang noo. Unless ade kelas. Yeah, itu point utk diperbaiki kan. Oh, boleh buat azam utk minggu depan tahun depan. Pastu buat breakfast ngan Nas keting ketang ketung pepagi. Huh, ciri-ciri tuh dah ada. Ehhh. Hahahah.

Aku seronok diorang datang! Banyak dosa kami yg telah dilupuskan biiznillah! Sebab tetamu bile die pulang, die bawak keluar dosa tuan rumah sekali. Eh, bukan tetamu dapat dosa, diorang just tolong padamkan dosa dari buku amalan kite. Gituhhh. Eh cam joyah explain. LOL.

Aku, Nas ngan Khai (beliau bukan lelaki) bawak diorang pergi Green Plaza, masuk rumah hantu (aku dah kali ke-10 masuk pun gedik nak terkejut-terkejut mintak penampo betulll!). Pastu gi main bowling. The next day pergi Ma'moura Beach naik tremco. Kahkahkah naik jugak aku tremco ni. Tremco ni memang pengangkutan terakhir aku akan gune kat Egypt ni. Sebab sangatlah sesak ya Allahhh semputnye hakuuuu!!!! Nak-nak kalau naik mase peak hour. Memang boleh fengsan ditempat kejadian! Pape pon, perjalanan kami dipermudahkan, Alhamdulillahhhh. Sakan si Minu, Tenem, Shidot, Enon main beskal, main air ha. (Tak lupa jugak Fae, Nik, Aimi, Dayah, Hindun, Tipah, Azriya, Nad, Muna, Adila ngan Insyi). Best tau bile diorang ni datang. Aku dapat ramai kenalan baru. Cam sweet la kan. Dapat jalan-jalan, dapat berta'aruf, berukhuwah. Eceh cehhh keluar dah jargon arab alim 'ulama semua ni. Huhu. Pastu makan seafood kat Sya'ban, pekena KSP jap makan cendol (weh KSP dah jual cendol ok! Maju ok!), Coffee Roastery, bawak pegi shopping (nih memang wajib ni kalau dah name pompuan).  Ohh seronok laah.

Ha pilih-pilih~! Bowling time. 

Eh mestiii...Teknik meng-snap pantulan diri di cermin memang keterujaan aku skang neh. 
(Dah lemau lah derrrr...)

Ecehhhhhh perasan-perasan kejap kat Ma'moura Beach. 
Terik gilo ni ha even tengah winter pon. 
//

Pape hal pun kan. Aku ni dah nak exam next week. So tak dan la aku nak ngonline ngapdate (ejaan paso) belog ni. Tunggu la lepas aku abeh exam kang. Haaa, entry pukal saye bagi awak nanti ok. Nak ceciter pasal trip Luxor-Aswan lagi. Raye atas cruise gitu. Waduhhh! Memang berbaloi-baloi pergi. Tapi at the same time, terkilan jugak aku tak dapat pergi Seminar Ibadah Pesakit. Tapi yg seminar tu insyaAllah ade lagi kot tahun-tahun depan. InsyaAllah. Ehhh kalau ikutkan hati, aku memang nak update berjela-jela ni. Tapi ape kate kite bace buku pelajaran dulu. Ecewahhh bajet betul. Tapi betul lahhhh! Next week hexammm!


WISH US LUCK, PRAY FOR OUR SUCCESS! 

Musca Domestica, here I come, darling....Lol.

Tetibe lak ai nak kene belajo cemane makhluk di atas menyebarkan penyakit. Sama ada vector atau causing agent. Haaaa ape tuuuu.....

Ok dah dah. Aku nak simpan laptop ni dalam beg! Kasi kurung sama die. Blog ni pun diisytiharkan tutup secara temporary yer. Bye bye everybody. Lead a healthy life everybody! (Ewahhh pesan kat orang, exercise  ko pe cer weiii? LOLOL)

Wassalam. Bubbyeeee..!!! (lambai-lambai kelip mate) (?)

No comments:

Post a Comment