Wednesday, April 27, 2011

Kalaulah Waktu Boleh Diputar Kembali

Ceh, cliche gitu statement ni. Aku baru habis exam practical ni. Alah yang spot-spot yang aku citer tu. And that exam was erm erm insyaAllah awesome. Cewah awesome. Alah, taknak lah guna awesome. Kang orang kate show off. Ok lah fine. It was fine. Heh.

Tapi kan, tapi. Ada satu soalan graf tu aku silap buat la. A solid proof taht I still can't handle myslef whenever I feel all nervy and stuff. Cis! Hate have to face the fact during exam. Why mase exam? Yes, because waktu exa, jelah aku nervy gile nak tumbang rase. Soalan dah warning awal-awal OBSERVE CAREFULLY the graph. Pastu still aku silap bace graph. Guess I am not that good when it comes to number and nerves. Yeah. Well. Tadi pun waktu nak kira duit tiket flight aku kire slow gile. Tak macam orang Arab. Nak tahu macam mane pak Arab kira duit? Man, they are awesome counter! Gile laju and stylo. =P

Exam objektif lagi 2 hari. Penat. Ceh. Orang lain exam berminggu-minggu kot. So, belajarlah kat Alex. HAHAHHAHA.
//
Adik aku kan patah jari kena hempap ngan kawan die waktu tidur. Erm I mean jari die kene hempap dengan kawan dia. Comel ek. Eh? Pastu die tunjuk kat aku bandaged finger die. Kesian die. But but but die dapat cuti balik rumah 4 hari Phewitttt jeles gile. Kalau lah kan aku terjatuh waktu lintas jalan depan U tu, pastu dapat balik Malaysia, seriously aku akan pergi U skarang jugak. Eh maybe not. Itu tindakan tak rational dan bongok namanye. Eh I miss rambling takda arah tujuan macam ni. Dah lame tak buat kan. HAHAHAH.

Aku ni kan citer pasal benda-benda seram macam ni kan, teringat kisah tadi. Aku punye pensel ngan pemadam terjatuh atas jalan raya duh mase lintas jalan tadi. Nasib baik ya Allah nasib baik pensel aku tak kena lenyek ngan kete. Ya Allah, alhamdulillah.....Pemadam aku tak kesah sebab aku ada 10 pemadam lagi dalam laci. Tapi pensel, hanya satu itu sahaja! Pastukan nak tahu sape selamatkan my precious pencil? Raihan! Highlight gitu nama die. HAHA. Thanks Raihan, aku berhutang nyawa ngan kau. HAHA. Tapi aku dah tolong ko hangkat 2 sweater dari dobi tadi so fair lah kan. Wuwuwuwuw.

Ok dah. Bye semua makhluk Allah yang comel-comel. Jumpa lagi em sebulan dari sekarang? Heh, acah je.

2 comments:

  1. weh..
    dah beli tiket balik ea??
    bape riban??
    housemate aku beli 3700...

    ReplyDelete
  2. kat sini pon mahal jugak. ade yg sampai 4000 kot. yg aku punye ni tga nak confirmkan. hari tu kate 3614, lepas ni maybe naik 3659 or something. doa sangat2 tak lebih 3700

    ReplyDelete