Tuesday, December 7, 2010

Impiana

Aku nak balik Malaysia dan buat semua benda ni:-


  1. Belanja keluarga makan as frequent as I can. Tempat wajib ialah Seoul Garden, Damai, Johan dan rumah sendiri. Oh tak lupa jugak, nak masak hari-hari sampai orang confuse ni sape yang masak ni? Mak bukan kerja ke? Wahahaha.

  2. Kemas barang-barang dan hias bilik baru lawa-lawa. Nak English style decoration. Wah wah wah bukan mahen haku ni! Biar sume cousin-cousin aku yang perempuan kecik-kecik tu jealous.

  3. Kilatkan rumah biar semua orang macam terkena silauan X bila tengok rumah tu. HAHAHA. Senang cite lalu depan rumah Encik Abu kene pakai spek hitam, kalau tak mata terbakar. Wooo takut gila! Macam cite hantu dah.

  4. Bawak Pak Jero dengan confident sampai orang laki takut nak pandang. Kalau boleh kite buat Road Bully sekali pada lelaki yang drive kat sebelah.

  5. Buat taman kat luar tu as in tanam pokok yang berbunga colour striking striking baru naik seri rumah pengantin 5 tahun lagi, wahhh ini paling aku semangat!

  6. Pergi rumah Balqis, borak-borak, tengok album-album lama, gosip-gosip banyak eh tak kite panggil die sesi meng catch-up bukan kicap, panjang gila ayat ni takda noktah pulak tu.

  7. Aku tak nak jadik bibik dah, tapi aku nak jadi anak solehah. Tolong kemas rumah, masak dan buat kerja-kerja yang abang ngan adik-adik aku tak hingin nak buat. Ohh tuhan, banyak tu, banyakkkk....

  8. Study subjek second year. Hahahaha ni tak boleh blah memang laaaa. Dah dekat malaysia pun nak study gak. Ko balik Alex skang! HAHAHAHA. Tak la, kang berkarat otak tu sape nak jawabkan pekse? Study group, yeah. Syahir, kau kena bersiap sedia ajar aku segala biochem mak nenek, ok!
  9. Borong satu MPH. Tak cukup MPH, Popular pulak. Lepas tu borong Jusco pulak. Lepas tu ok dah takda lepas tu lagi. Aku bukan shopaholic sangat unless kalau keluar ngan budak 3 horang tu, hai memang kempis jek purse. Oh rindunye kat mereka. Padahal ade je kat floor ni. Taraguna tiqah.

Dah, aku malas nak berimpian banyak sangat. Karang tak kesampaian, kecewa tahu. KECEWA! Ok dah lah tu. Cukuplah. Aku takkan mengupdate untuk mungkin seminggu. Lepas tu korang bersiap-siaga lah terima update berzuta-zuta. Oh lupa nak cakap. Tadi makan zalabiah. Macam cakoi lebih kurang tapi die buat style kecik kecik macam cekodok. Kenal tak cakoi? Ala cakoi yang cicah sos cili tu. Tak tahu takpe lah, kamu tetap kenyang seperti biasa kan.

No comments:

Post a Comment