Wednesday, December 22, 2010

Belajar untuk Agama

  1. Ok tengok ni, saya tulis guna point point macam blog Che Det. But you call me Dr. A, Hahaha poyo beb, mesti.
  2. Sebenarnye, hati ku membara gila neh. Esok ade kelas ganti pukul 8 pagi until 10. Then ade kelas straight sampai pukul 4 petang.
  3. Conclusion: esok aku ade kelas bersambung takde rest dari pukul 8 pagi sampai 4 petang. Nak termuntah ke hape ke ade lecturer kesah? Mahap le awal-awal.
  4. Minggu ni dari Ahad sampai le Khamis aku bangun pukul 5 pagi setiap hari. Sebab kelas start pukul 8 pagi setiap hari. Apa kau tak rasa mahu mengamuk? Nak compare jadual dengan budak seksyen lain, memang nangeh la kau berbaldi baldi.
  5. Tapi takpa, positif positif! Ni belajar untuk agama(Islam) wei, bukan diri senirik! Yeah, go me!!
Tadi time belajar Transitional Epithelium aku berangan balik Malaysia winter break nanti. Tetiba je. Pehhh, jangan tanye aku kenapa? Aku sangat rindu rumah T________T


    2 comments: