Tuesday, November 2, 2010

Pre Exam Syndrome

Fuh, saya penat skang nih. Tak tak, bukan sebab kerja mencangkul atau tanam padi.

Ni kes exhausted sebab terlalu banyak disumbat dengan study. Ceh, bukan nak eksyen tapi memang betul. Ko bayangkan hari-hari belajar dalam lecture pasal benda tah hape-hape(biochem is tah hape-hape, hell yes!). Skang ni memang la rase biochem tah pape, tapi nanti dah tahun2 depan, ok kot. Senior kate berguna. Tapi right now aku still fikir TAK GUNA!!!! Hahaha, kau nampak tak ape biochem dah buat kat haku?! Nampak tak? Hahaha

Wei next week exam. Lagi la aku rase cam nak pengsan. Ya Allahhhh takut nyeee nak exam. Pre exam syndrome ngahaha.

Dah la assignment kena alter lagi. Taraguna! Penat lah wei. Tolong la faham. Lecturer tu pun nak sangat assignment tu this week, tolong la. Nak exam ok.

Mesti korang tak faham sebab tak rase ape yang aku rase kan. But to let it out is better than keeping it to our own self, agree? (Tak agree, keluar skang! acah je kak jah.) Biar orang lain pun rase terdepress same. Hahahaha, evil!

Aku rase bersyukur sebab adenye blog ni. Boleh aku merampus sesuka hati. Tapi benci gile ade orang judge kite dari blog. Tak best la kak. Kite kene face to face baru boleh judge, kan kan kan.

Petua:

Ayat nak sedapkan hati:
''Bila dah busy macam ni baru rase cam budak medic sket. Kau nak lepak kau pergi la keje jual aiskrim malaysia.''
Hahahaha.
Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment