Tuesday, November 23, 2010

Hikayat Mawar Berduri

Hikayat Dukacitaan:
Wei nak tau tak. Hari ni kan, ade berita sedih. Aku kene masuk seksyen 7. Dah lain ngan Raihan. Eee sedihhh.. Sape nak pegang tangan aku lintas jalan maut kat depan u nanti?????.........Hahaha, tibe-tibe aku teringat ayat Raihan tadi

Aku: Sape nak pegang tangan aku pasni???
Raihan: Alalalala, sian die. Ko ni, muke je cam mak orang, tapi aku pulak yang pegang tangan kau kan.

Aku dalam hati: Ceh...Ngate aku muke tak remaja la tu. Heh.

Hahaha. Gitu la die. Fatin ngan Farisha maybe akan satu seksyen. After 1 modul staying seperate. Eeee tak puas hati la. Mengapa (ye mengapa) mesti tukar lagi nombor giliran tu? Tak puas lagi ke tukar 2 kali sebelum ni? Haaa? Dah helok-helok bahagia aku ngan seksyen aku tu, nak tukarr jugak. Jeles sangat eah ngan aku? Ok la, aku ade dengar desas-desus yang mengatakan jumlah batch dah berkurangan dari 340 ke 317. Mane lagi 23 tu aku tak tau la. Balik Malaysia mungkin. Hahaha.

Hikayat tukar-tukaran:
Tadi kan, gi tukar travellers cheque kat Thomas Cook (masak ape pun aku tak tau) sebab esok nak gune 600le. Tak bukan nak shopping ah. Mandai je. Adela nak guna duit sikit. Urusan orang matang. Tak sesuai dibincangkan kat blog. Kehkehkeh. Pastu gi tukar duit dollar plak kat General. 5.75 baby, nice shot! Aku gelak-gelakkan Farisha sebab die tukar kat Thomas Cook rate 5.73 je. Hahaha. Orang Arab tu bagi aku duit 20, 2o 2o banyak gile. Tapi aku suke! Senang! Tak payah nak pecah-pecah duit besar.

Hikayat Shopping-shoppingan:
Perimoda depan asrama. MARA nye asrama memang strategik sebab dekat ngan shopping complex, money exchanger, bank dan semua la. Tapi I just realized die paling best sebab dekat ngan Perimoda. Sebelum ni aku lalu je kat tepi kedai tu on the way gi tukar duit. Usha-usha gitu. Pastu tadi terbukak hati nak masuk dalam. Peh, kawan aku yang 3 orang tu tak nyempat nyempat. Nampak aje tshirt belang-belang semart kat depan tu. Terus berkenan. Terus sepakat nak beli pakai gi appointment dentist Khamis ni. Hahahah. Memang ah. Harga die boleh tahan tapi worth it la kot. Saya puas hati! Saya chenta kepadamu, tshirt baru! Chenta yang sebenar-benarnye. Ok dah, cukup!

Haha, sekian cerita hari ni. Saya chenta lagu Still OST You're Beautiful juga.

No comments:

Post a Comment