Saturday, November 6, 2010

Abah kate jangan takut

Hee, semalam skype ngan abah ngan mak.

Cerita pasal macam-macam. Seronok. Pastukan, aku cakap aku takut gila nak exam ni. Sebab em sebab.......aku pun tak sure la pasal pe aku takut. Tapi standard la, every exam pun memang akan takut. Cubit nak? Hehe.

Abah kate, jangan takut. Kan dah pekse sejak darjah 1 lagi. Hehehe. Itu jawapan paling best dan menjawab soklan aku penah dengar. (Atiqah Sahmah likes this, macam facebook) Haha.

Ei aku tak sabar nak habis exam. Nak gi Caiiiiro, yahoo. Tunggu hakuuuu ye kawang-kawang sayangggg. LOL.

Yay, at last dapat gak motivasi ari ni.

Buat exam elok-elok dulu, pastu kita enjoyyyy puas-puas kat Cairo yeee!!!!!
Ok, mari study balik! Hehe. Salam sayang untuk orang Malaysia. Doakan saya. =D

No comments:

Post a Comment