Sunday, July 4, 2010

Kecewa mati-matian

Hari ni sudah habis exam. Tapi macam biase suka terkesal kesal dengan apa yang dah dibuat. Sebabnya macam biasa, selalu rasa belum beri dan buat yang terbaik untuk exam. Pokok pangkalnya juga seperti biasa, sebab suka study last menit. Memang nak kene tau. Lepas ni kalau study lagi di minit-minit terakhir, I delete acount blog ini. Hahhaa. Tak nak kan. Ok sekarang dah insaf. Sekarang ni je. Next exam buat lagi. Dushh sekali. Huahuahua.

Tadi waktu periksa Biology, soalan pertama aku dah menghentam. Function of SA node, AV node, AV Bundle dan Purkinje Fibre. Aku tak baca sebab function dia terpencil. Aku rasa macam tak penting. Sekali dia buat surprise grand entrance pulak. Soalan first lagi tu. Malang I am.

Soalan BI memang needless to say. Sangat susah dan boring. Muahaha. Serious boring. Aku pun nak tak nak je jawab soalan English tadi. Keluar pasal Thesis Statement dan Conclusion Parangraph. Ha paraphrasing sekali. Oh aku memang lemah bab nak menkeluarkan topic statement dia. Pastu nak paraphrase lagi. Vocab dah la luas sikit dari kangkang semut. Ok lah. Exam pun dah habis. So tak payah cerita pasal exam lagik. Bosang. Dan mendukalarakang. Mangjanglarang, tetiba!

//

Aktiviti malam ini:
  • usrah dengan Ukhti Laili.
  • menengok facebook
  • blogwalking
P/s: Aku mencik bila aku nak baca blog orang pastu keluar 'permission denied'. Nak nak kalau die blogger favourite kau. Macam terkecewa secara mati-matian di depan pintu blog itu. Pfttt. Tapi suka hati la. Tu blog dia kan, so up to dia la. Tapi aku nak baca...Hahhaa. Hello, aku bukan penyibuk neither stalker. Aku cuma suka membaca. Nak nak bahan bukan berunsur ilmiah. Hahaha. Ok aku mahu stop ranting.

Wassalam.


No comments:

Post a Comment