Sunday, May 2, 2010

cuak tapi eksaited

Phew, sangat penat hari ni. Baru sampai dari Seremban ni. Ada majlis kat sekolah dan sangat happy dapat jumpa dengan kawan-kawan semua. Wohoo, macam batak aku jumpa Jeehan. Lama tak gelak gelak, 'spot' sana sini dan chot chet pasal kehidupan baru. Yay, kami dah besar. *tetiba* Yela, Jee dah balik Intec, kena study. Huwaa, what the fun.

Wei, serious la. Cuak kot nak masuk kolej ni. Kena belajar balik setelah 4 bulan *mind you 4 bulan tu lame wok* takda bukak buku langsung langsung melainkan 'mukabuku'. Wehehe. Fewit stail gelak baru, Jee ajar. Wehehe, lagi sekali.

Ok, so kene start masuk kolej 6 Mei, dan aku masih miong miong lagi tak tau nak bawak apakah pergi sana. Ahh nanti lah dulu fikir. Macam biasa, memang suka buat kerja last minit. Tak tahu bila habit buruk ni akan sudah. Wehehe

Sebenarnya takda ape pon nak dirapukan, cuma gian nak blogging je. Baru 3 hari tak online, dah banyak betul blog updates. Bagus bagus. Aku akan sentiasa membaca tak kira apa pun. Wehehe.

Oh, ha. Tadi makan malam kat Seafood Junction, kedai makan agak baru kat Taman Baiduri, di pinggir Taman Perling. Dia satu jalan dengan Damai Seafood tu. Mesti nampak punyala. Belah kiri ye kawan kawan. Oho, ni orang Taman Perling je la yang paham yek. Ke orang Taman Perling pun tak paham? Wehehe. Makanan dia not bad. Ohkay la. Dia punya seafood style Chinese Seafood gitu. Ya, aku makan seafood tadi.

Dan dan dan breaking news, aku tak perasan yang tukang ambil order tu kawan satu kelas sekolah agama. Haha. Kejamnya aku tak kenal dia. Dia yang tegur aku dulu.

''Woi Atiqah, pergh, tak ingat aku kan, ko memangla!!''
sambil memukul mukul lengan aku yang .....

''Eh alamak, tula muka familiar tapi tak ingat nama. Sorry sorry.''
Wehehehe, sorry ye wak. Lupa la lame betul tak jumpa.



Notes: Baru lepas tengok AIM 17. Aku rasa Audi Mok sangat comel. Dan dia sesuai dengan Adibah Noor. Wehehe.

Notes: Cuak cuak nak masuk kolej pun, ade terselit sedikit keghairahan nak belajar. Wehehe



No comments:

Post a Comment