Sunday, April 4, 2010

setelah setahun tak jumpa

dah lame tak jumpe blog kan. padahal baru 3 hari takda mengupdate blog. well, aku balik kampung. best!! yayy!! (muka happy tak boleh celen). haha

esok isnin, 5 aribulan 4. well, a mendebarkan jantung week for my friends yang apply for JPA scholarship. lak ling, tak tau, mak balik bawak kayu.??haha. keji gile cakap gitu. tak tak. to all my friends who will be going for the interview, good luck for you guys. all the best. gambatte. ape lagi? wo ai ni. hoi hoi, ape tu? haha.

hari tu balik kampung sebab nak meraikan adik saudaraku, baby girl yang telah 3 bulan melihat dunia yang fana ini, yang penuh dugaan dan penipuan manusia tak sedar diri, cewah cewah, ayat kau macam mintak pelempang satu dua das. hoho. back to the story, neh kira macam majlis kesyukuran la lebih kurang for all the bless He gives us, plus buat majlis potong jambul for aimy sekali. aimy tu adik saudara baru ku tu la. aimy qaireen bt hamka namanye. AHMAD SYAHIR ABU SAHMAH, PLEASE TAKE NOTE.aku tau ko tengah bace. kalo tak bace, siap kau, aku merajuk. wahaha. yela, orang jauh kan, perlu diingatkan sentiasa. well3, nanti aku pun jadi orang jauh. hey2, begitu yakin macam mintak ditarik telinga panjang panjang. haha. hey apesal aku menulis dengan ganas ea malam neh? ish, tukar mode la.

dan dan dan yang paling best nye balik kampung hari tu, dapat jumpa najwa sekali. dia da pakai spek wei, woot woot, welcome to the club, wa. haha. dia datang rumah tok lah. yahooo, ko tau, kawan baik aku ramai duduk kat muar. yelah, skola maahad hamidiah kajang, weh2, ape neh? tak tak, maahad muar. haha. haiyee, the tendency to merepek malam neh is very strong, like bagi tamparan jurus cakura naruto seratus kali pon belum tentu pulih. haha. see? tumpang lalu la ye. kalo tak suke, bole pergi blog lain. wahhaha.

ini ha najwa nye.ko imagine die pakai spek, rectangle, half-framed

time majlis potong jambul tu, aku ngan najwa bertugas bagi bunga telur, aku angkat bakul bunga telur, najwa tukang bagi bunga telur tu. yelah bakul tu berat kau, takkan aku nak bagi najwa yang kecil molek dan genit itu mengangkatnye? excuse me, wawa. haha. biarkan diriku terseksa janji kau bahagia. hallamak, haha. bodot la kau neh, apesal ea malam neh? lain macam gile, haha.

tengah tengah menyeksa diri angkat bakul penuh telur tu, tiba tiba tangkai bakul tu putus! ha, amek kau, da la tengah khalayak ramai. tekejut aku. bunyik pon sedap, ' prapp' gitu. haha, lebih kurang la bunyinye. malu seh. pastu bile malu, aku pun tergelak gelak. makcik makcik kat situ pon tumpang gelak sekali. haha, aku neh da la tak boleh tahan gelak, merah merah muke mengcontrol nafas+gelak+ayu(boleh?) sambil angkat bakul berisi telur pindang 60 bijik. kau boleh buat? haha. ish ish ish. takpa, aku buat dengan ikhlas. takda terseksa seksa nye. haha. nampak lebih mulia gitu. blerghh, hahaha.

macam macam cerita dengan najwa, pasal kem PLKN nye yang best, pasal result sepe'em yang blerghh, pasal adik baby wawa, najwa sufiah, cuteee!!! dan macam macam lagi. paling tak boleh bla membincangkan teori macam mane bakul telur boleh putus? wahaha. tu la da lebih kurang setahun tak jumpa najwa, memang la banyak ceghitenye. sonot sonot. hoi ape sonot neh? seronok la, tahu? haha. ok ok. aku da tak larat nak layan palo hotak merapok aku neh.

so, the end. harap mahap la ye wak kalo entry neh macam ntahpapejetah. hey jap2 tapi neh blog aku kan, so kirenye aku devaraja kan? haha. ye2 aku devaraja ie berkuasa mutlak, so tak perlu mintak mahap. haha. keji gile. takdala, main je. sorry la kalo terkaso bahase ke kan. ok dah dah. abes da neh. pegi masuk bilik, bukak air cond, pi tido sume orang. good night, baby!hahaha, =p

2 comments: