Sunday, April 25, 2010

pertama kali

ari tu balik pontian abah ikut jalan ladang nenas tu ha. kalo lalu situ memang rase macam naik kuda..punggung ko tak penah lekat kat kerusi, asek terlompat lompat aje..hahaha, sory la tak jumpe word yang sepatutnye. jalan kat situ tak rata, tu la pasal terhenjut henjut kereta tu.

nak dijadikkan cerita, abah suro aku bawak kereta kat jalan tu ha. uiii, cuak ko..tapi aku buat buat gagah dan excited sebab malam sebelumnye lepas maghrib aku cakap kat abah, 'abah, nak bawak kete...orang tak penah lagi bawak...'. yela, aku ni name je da ade lesen tapi tak penah lagi menjejak jalan dengan kereta kat rumah ne.

so aku pon bace doa, masuk D, turun handbrake, tekan minyak kuat kuat. hahaha. takde la kuat mane pon. 60 cukup, tu pon banyak kene potong. takpe, aku rela. hehehe.

sampai je kampung, aku tengok, perghh, habis tayar kiri kereta, sudah terconteng lecak lecak oren di muka mereka. sampai ke pintu kete kene. memang sedap. bhahaha, mak abah gelak abisss. yela yela, orang belum terror agi pon...-_-''....

esok nak pergi seoul garden bukan di korea. JB cukup. +_+


No comments:

Post a Comment