Friday, April 16, 2010

gem junior

aku rase nak tulis banyak banyak malam ne. wei wei, malam ne adik aku balik. yahooo!!!!!. suka loo..*sengih lebar dan lebar hingga ke rambut bak kate malo*

aku teringat plak adek aku ne mase kecik. dulu die ne rapat beno dengan bibik aku. die kire apple in my bik's eyes tau. aku plak asek kene tibai jek ngan bik. bik tutik namenye. haha. takpe, jangan risau. bik ne da balik indon dah pun. selamat. haha.

punyela rapat sampai adek aku ne cakap pon ade slang indon. contohnya, sungai jadik 'sungey', ketam jadik 'getam'. ha, ne je la yang aku ingat.

pastukan, dulu kalo orang tepon nak cakap ngan aku, adik aku ne akan jerit kuat kuat, ''nurulllll, cepat, ade orang nak kateeeee...!!!!!!'' hahahaha. instead of 'ade orang nak cakap'. LOL. kau ne memang lawak la gemuk!!!hahahha. *padehal skang neh, aku da jadik queen tergemuk dalam rumah*. cis!!

adek beradik aku ne badannye berselang seli. yang nombor 1 gemuk, no 2 kurus. no3 gemuk balik, no 4 kurus, no 5 gemuk balik. LOL. *bukan saiz badan sekarang*

jadiknye, yang gemuk gemuk ne berpakat membuat nickname masing masing. no 1 dipanggil gem senior, no 3 tu gem in the middle, yang no 5 pulak, gem junior. yang kurus telah didiskriminasikkan. harap maaf. LOL

tapi skang, nampaknye, hanye gem in the middle je yang masih gagah mempertahankan status tersebut. HAHAHA. gem sr. dan gem jr. dah berubah seratus peratus jadik suparman unggul. tiada lagi mulut mulut nakal sarkastikus yang cakap 'kau sangat gagah' pada dorang.


ok da habis, tu je. babai.




No comments:

Post a Comment