Tuesday, March 2, 2010

happy mood, like it, love it, dun wanna lose it


ALHAMDULILLAH..

Bila senang hati say Alhamdulillah...

hari neh saye sangat sangat sangat sangat senang hati..You can imangine betapa happy nya saya hari neh..4 kali sangat tau..don't play play..HAHA

sebabnye, hari neh kelas memandu berjalan dengan lancar tanpa geseran..tengokla berapa liter minyak enjin aku tuang tadi..KAH KAH KAH..minyak enjin tu wujud ke tak pon aku tak tau sebenarnya..=p

You might wonder why la this girl excited gila dengan kelas driving dia??Sebabnya, ko tak kenal cikgu aku...Garang gila wok..Siyes wa cakap lu beb..UHUHU, kasar sedikit bahasanya..tak boleh tak boleh, nanti Syahir marah..HAHAHA..so bila dah rapat dengan dia, ko akan jadi happy la..paham??tak paham takpe, boleh jalan..=p

Malam semalam aku tak boleh tidur memikirkan masalah rumahtangga opps bukan la, masalah nak driving neh..Aku rasa haru biru, jiwa kacau, runsing, resah, dan sesinonim dengannya tau..
Takut la apa la macam macam aku fikir..DUP DAP DUP DAP jantung neh, macam la esok nak kahwin..OHOHO

So, malam tadi sebelum tidur, aku ada buat target tok dicapai esok hari..
  1. esok tak boleh mati enjin lagi
  2. esok mesti lepas bukit dengan senang hati
And so, pagi tadi, bila bangun tidur, terus rasa malas gila nak pergi belajar..kenapala kenapala kenapala kena guna manual...WHAT THE FUN THE FAG THE FUSS la kan..ygfwykfyhr 'apa kau meracau neh??''HAHA, ignore it..rasa macam aku dah tak sanggup nak pergi Berjaya lagi..

Tapi

Rupa rupanya hari neh mood Pak Cik Bakar sangat baik..Aku ajak dia berbual and dia ikut je, gelak gelak dalam kereta, AHAHAH, I just can't believe I laughed out loud dengan Pak Cik Bakar dalam kereta...OH ALLAH..Alhamdulillah, I think the ice is broken then..EHEHEHE

Tadi naik bukit ok, tak da turun turun balik, jalan pon ok, cuma ada sekali mati enjin..AHAHAH, takpe2, Pak cik Bakar kata JPJ akan bagi chance kalau enjin mati..tapi tak boleh la asyik mati je..MATI LA KAU JAWABNYA KALAU ENJIN ASYIK MATI TIME JPJ TEST..GET OUT, YOU FAILED..isk3..sangat syahdu dan meracaukan jiwa ayatnya...

And so, the targets are acheived and thus I am very very very very sangat sangat sangat(wbvfvywf) happy hari neh..=p


wassalam..

No comments:

Post a Comment