Thursday, February 25, 2010

kena marah

siapa kena marah?aku la kena marah..suka?suka sangat kena marah. sejak habis sekolah, ini pertama kali kena marah, mestilah seronok. gila hengko??!!

okay, my day didn't start well today sebab ape??sebab kena marah..dengan sape?? dengan abang yang fetched me dari rumah ke berjaya la..ok, sebab dia marah tak payah cerita la sebab dua dua pon salah.. tapi abang tu lagi teruk..haha..ade ke patut..abang kena la beralah..huhu..

Tapi yang sangat memalukan ialah, aku ter, ter, ter ya, bukan sengaja atau menagih simpati, menangis depan dia. HAHAHAHA..apa la aku neh pon, kot ye pon tak biasa kena marah, janganla nanges depan dia. ye dak..tapi nak buat cemane, bukannye aku boleh bina Empangan Bakun serta merta kat mata neh, tahan air mata jangan keluar..So hari ni baru perasan yang jiwa I neh sangat halusss...HOHOHOHO..so, jangan cuba-cuba nak menggertak aku melainkan ko punya alasan yang kukuh to do so..okay??OKEEYYY, bagus...bagus...

And bila balik rumah aku pon bukak hikayat pada my parents. And my bapak said, lain kali cakap dengan orang lelaki kena tegas..(tegas cemane tu, ba??)

So, lesson number 1 for today, lain kali cakap ngan laki kena tough..HAHA
lesson number 2, dengar betul betul apa yang orang tu cakap
lesson number 3, abang(abang yang marah aku tu) kena amalkan prinsip 'CAKAP BIAR TEGHANG' dan jangan cakap terus terusan macam jalan ini awak yang punya, paham dok?HEHEHE, pape pon, kosong kosong yer...jangan dendam dendam, tak baik...=)

No comments:

Post a Comment