Tuesday, April 12, 2011

Kudaku Lari Gagah Berani

Hari-hari, eh salah, hampir setiap pagi, aku ngan Nadhirah akan berlari kejar tram. Ish ish ish kurang sopan berlari tengah tengah alam. Tapi, ngko nak sampai kelas lambat? Taknak kan. So por favor lah.

Nak dijadikan cerita, semalam waktu sampai 'mahattah' (station), tram dah agak jauh la dari  kebiasaannya. Aku  pun dah ragu-ragu nak kejo ke idok ni. Jauh sangat masalahnye. Tapi kawan-kawan aku yang lain, (adalah, mane boleh bagi tau nama) semangat jugak nak kejor. Aku pun join la kejor sekali. HAAHHAHAHA. My God, lawak gile aku lari. Dah la membawa muatan lebih kan. HAHHAHAHHA. Eh gelak pulak ko. Ko tengok nanti sebulan, 2 bulan lagi. Duhhh.

Lari punye lari punye lari, sempat jugak kejo tram tu. Yahooooooo!!! *clap clap clap* Lagu kudaku lari gagah berani pun berhenti....Duhh. Pastu yang lain selamat je naik tangga tram tu. Hok aku yang membawa muatan lebih ni, tersekat pulak kat tangga. Hep, bukan tak muat, kite terjatuh je wak. (blushing) Malu gile ngan pakcik tram tu. Nasib baik dah tua. HAHHAHAHAHA, kalau muda tahu malu. HAHAHAHHA. Anda faham?

Ok, dah. Hari ni kelas start pukul 10 pagi. Ni yang boleh berchenta dulu blogging pagi-pagi. Ok, nak sarapan. Bye. Salam 1 Malaysia. Err, masih wujudkan?

p/s: semalam, buah hati bagi message. seronoknye hati Allah sahaje yang tahu. Mur Gemuk, thanks, adik. =)

No comments:

Post a Comment