Sunday, October 17, 2010

tutup buku buka blog

Hoh, ini la realiti skang ni. Penat seh study. So kite tutup buku dulu, mari kite blog untuk hilangkan bosan dan hilangkan stress. Ya, belajar tak boleh stress, nanti kurus, tak cun. Ade kait ke?

Hari ni kat kelas boleh tahan faham la jugak. Nak compare dengan kelas sebelum ni. So cakap alhamdulillah skang. Alhamdulillah.

Aku takde point nak tulis ape sebenarnye. Ermmm.....
//
Aku cuak lah blaja biochem. Aku ingatkan lepas glycolysis tu dah takde nak hafal proses2 lagi. Rupanya, hujan renyai-renyai di tengahari. Banyak lagi proses2 berupa glycolysis kat blakang tu. Tertipu daku dengan buku modul tu ek. Nyampah. Tapi takpe, aku kene usaha! Senior before ni boleh lek je study, apesal aku tak boleh? Hehehe, excuse me, nak suntik semangat sket.

Sebenarnye proses2 tu nampak je sukar bile kite tak faham die. Sebab arrow die punyelah banyak macam nak cucuk2 mate kau, pastu tak cantik pulak tu diagram die. Serabut. Crowded. Kecik. Ok, cukup dah merungut.

Tapi, once dah faham, rase nyesal sebab benci die sebelum ni. Ok je sebenarnye. Ye ok sebenarnye. Tak percaye? Ha, gi study, tengok sendiri. =P

Ok, kawan aku dah tazkirah. Hari ni walau ape yang terjadi, aku kene gak turun solat isya' kat bawah.....Aaaaaaaaaa, ****snyeeeeee.............T_____T

daripada dr.atiqah best. Terimalah =)

No comments:

Post a Comment