Saturday, October 23, 2010

Cik Puan dari Tanta

Hey yay. Dah habis dah satu minggu yang tak busy dan best dalam hidup aku.

Last Thursday, si Metod datang Alex ni. Last minute call ok, budak tuu memanglah. Tapi aku sangat happy sebab lame gila tak jumpa dak SMAP selain Nas kat Alex ni. Nas, jangan sentap. Tak feminin la wei. Haha.

So, balik dari temankan Rai and Sya gi dentist appointment, aku terus tunggu si Metod. Tunggu dalam bilik je la. Haha. Ayat macam tunggu kat tram mane-mane kan. Takpe, Metod ade orang jage, so no worries.

Aku bukan tourist guide yang bagus. Tengok kaki la, lintas jalan pun kena pegang tangan Raihan lagi. So, aku just bawak Metod makan aiskrim, makan Wahba and pergi kuliah. Yeah, Metod pergi practical class biochem kat Alex U. Bangge wei Metod. Siap ade suara sumbang lagi tanye 'Woi salah u ke??' haha, tak boleh blah orang yang cakap tu.

Nah, tengok gambar Metod pakai labcoat masuk kelas biochem.

Nak jugak pegang 3 testubes satu tangan kan. Layannn.

Macam tak sempurna la blog kalau takde gambar tuan kedai kan. Haha.

Aku suke eksperimen time ni. Differentiation saturated, unsaturated ngan true fats. Best and successful!

The next day, aku serahkan Metod pade orang lain. Dah macam ape si Metod di pass-passkan. Takpe, die redha. Keh2. Aku pulak layan pergi Cairo. Trip under PERUBATAN. And yeah the trip was heavenly heaven. Cerita next post la pulak.

No comments:

Post a Comment